Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, October 17, 2010

BERJOGGING DI HUJUNG MINGGU

Selamat petang semua....dah ahad pun hari ni...jap je cuti kan esok dah nak keja.boringnya la hai...selalu hujung mgg aku dan ahm akan guna kan masa yang ada sebaik2nya untuk luangkan masa berdua...sbbnya hari keja masing2 dah bz kan,balik keja pun jap je borak2 dah tido....kalau ada apa,event,aktiviti,jemputan atau keja,kitaorg sure akan pg berdua,andai kata x boleh pg berdua mmg ktorg akan batal kan,sbb bagi ktorg hujung mgg adalah masa untuk bersama2.

Selalunya kalau hari keja aku yang akan kejutkan ahm pagi2,tapi kalau hujung mgg ahm yang akan kejutkan aku,hehe...itu rutin kami,sejak kami kahwin.tapi adil la kan sbb cuma 2 hari je hm kejutkan aku,lg 5 hari aku yang kejutkan dia...

So pagi2 td ahm dah kejutkan suruh bangun solat subuh,lps tu siap2 untuk g berjogging....mata ala hai berat gila nak buka...entah mmg tabiat aku kot,kalau hari keja senang je nak bangun,kalau hari cuti,nk buka mata tu mau amb masa yang lama.pusing punya pusing,mengeliat punya mengeliat akhirnya bangun juga aku.siap solat subuh,trs siap2 keluar jogging...


ahm dengan muka penuh semangat

Berjogging la kami berdua pagi ni,dengan penuh semangat,tapi x sampai separuh jalan aku dah semput,hehe...bukan apa mendaki bukit tu yang pancit...walaupun dah pancit,aku ttp teruskan juga sampai hbs,ahm yang bersungguh2 bagi semangat,tu yang teruskan juga....ahm lain la selalu masuk marathon,aku pernah join ahm marathon pun sx je, 5 km tu,penat gila...Masa mendaki bukit je rasa penat,tapi masa turun bukit dah rasa rileks dah....akhirnya dapat juga kami hbs kan satu pusingan,kalau tak salah aku ada dalam 3 km kami jogging...singgah makan jap,dah tu trs berjalan kaki balik umah....sebelum sampai umah tu sempat kami berhenti singgah tgk bakal aset kami...hehe...dah x sabar ni,tu yang singgah tgk....siap tangkap2 gambar lg,nanti bila dah jadi aset kami dengan sahnya aku story k...

2 comments:

Tn.Punya said...

wah dengar cerita kaki dah kebas..mcm mana esok nak g koje ni syg.. larat ke..huhu

noreed said...

wah rajin nya...bagus, bagus...

Related Posts with Thumbnails