Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, March 22, 2010

ZOO NEGARA

Cerita pasal zoo ni dah lama sbnrnya,tapi nk juga crt kan,kalau x salah aku g zoo negara 6 feb 2010.ktorg g pun sbb adik ipar aku ajak,dia nk bw anak2 dia g tgk binatang.so kebetulan ktorg x ada apa2 keja,ktorg pun join la sx.adik aku nisa pun join sx.ktorg gerak dari umah aku kalau x salah dlm kul 10.smp sana aku x ingat kul bapa,tapi x ada la jauh sgt dari umah aku.punya la panas time ktorg smp tu,parking lak jauh.ktorg pg 5 dewasa & 2 kanak2.bayaran dia bagi aku amat la mahal RM20 sorg.tapi blh la pg untuk sx seumur hidup.kalau org ajak g lagi aku x nak dah pg,x larat nk jln,hehe...dah tu binatang dia x ada la banyak sgt,aku rasa kat zoo taiping lg best.sapa x penah pg zoo,baik pg skrg sbb mana tau lg 2/3 tahun naik harga dia lg mahal kan.tapi apa pun aku happy sbb dapat luangkan masa dgn family ahm.sekurang-kurangnya blh mengiratkan silatulrahim...

No comments:

Related Posts with Thumbnails