Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, March 27, 2010

WEDDING

Makan jangan tak makan,lauk sedap gila..
Semalan aku dan ahm blk umah hampir kul 2 pg.Best jln2 berdua.selalunya gagal je rancangan ktorg nak berdating berdua,sbb ada saja keja nak kena bt.Ari ni lak aktiviti utama aku adalah menghadirkan diri ke majlis perkahwinan abg kepada kawan kelas aku.aku kenal abg dia,sbb ktorg satu sekolah,umur dia cuma beza dgn ktorg stahun je.kawan aku ni pun kahwin dgn membr sekelas ktorg juga.so mmg masing2 kenal la.aku konvoi dgn munirah my best friend,kul 12 lbh gerak dari umah,dekat kul 1 ktorg smp.ms masuk kawasan majlis di adakan aku rasa mcm pernah tengok,ingat2 blk,br aku perasan,umah member aku masa belajar kat kolej,aku pernah pg beberapa kali la juga rumah dia.
Member-member lama dan aku yang dah gemuk,huhu...
Masuk je kat dalam dewan,pandang kiri kanan ramai pulak yg ktorg kenal,apa lg berjejak kasih la kat situ,yang aku jumpa semua dah khwn dan ada anak,tgk semua happy dgn kehidupan baru dorg.borak2 smb makan,tgk2 jam dah kul 2.30.aku dan ahm terpaksa gerak blk dulu sbb ahm kena msk keja kul 4ptg.makanan kat sana mmg best,semua sedap,puas ati mkn.sblm balik aku singgah jap umah kwn aku kat belakang dewan tu,tapi sygnya dia dah pindah,so aku amb no fon dia je la,sepupu dia bagi.aktiviti aku seterusnya adalah teman ahm keja,so aku lepak la kat office ahm,teman kan dia keja.

No comments:

Related Posts with Thumbnails