Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, April 10, 2011

TROPICANA CITY MALL & SUBWAY

Hai selamat berhujung mgg semua, banyak cerita basi aku nak cerita hari ni,hehe...gila malas kan nak update...cerita dah banyak mgg sebenarnya ni....

Kalau balik keja hari-hari mmg depan tropicana ni la akan ku lalu, tapi kalau nak di kira masuk hari tu baru 2 kali aku pergi dgn En Myvitrd...balik keja kita orang singgah sana sbb ada urusan...

Tropicana City Mall
Tengah tengok apa tu agaknya...
Sampai je, terus naik atas...sekali terjumpa la pulak Subway...mmg dah lama nak makan tapi asyik tak ada masa je...sejak pertama kali rasa subway ni, trs jatuh cinta...So apa lagi kitaorang singgah makan dulu sebelum selesaikan urusan kitaorang,hehe....

Sangat bersemangat En Myvitrd makan...
Jom kita tengok antara menu yang subway ada...bagi aku sangat kenyang dan sedap subway ni.... Masa pertama kali kitaorang beli hari tu, siap kongsi lagi, satu lagi simpan esok paginya masuk microwave panaskan balik...makan panas-panas lagi la sedap...

Antara menu subway..
So sapa-sapa yang tak pernah lagi makan subway ni, sila la mencuba, pasti kau orang puas hati. Kalau tak pandai order kau orang mula-mula sampai ambil je pamplet dia, dah tu tgk, kalau tak faham juga boleh tanya kat juru jual dia...aku mula-mula dulu pun tak pandai juga...lps dah beli sekali trs pandai,hehe...Aduh dah bercerita ni, terasa lak nak makan subway...

mesti ingat aku makan dua sekali kan,tak la...itu satu En Myvitrd punya..
Suasana Subway di Tropicana City Mall

1 comment:

❦ a.y.u ❦ said...

nyuumm..nyumm...da lama teringin nak makan subway..kalau dulu ofis kt damanasara heights stiap ari bfast ngan subway skank da xde..bile gi mid nak makn kengkawan semua xnk...huhuhuhu...

Related Posts with Thumbnails