Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, April 11, 2011

WEDDING TIME

Lama je tersimpan entry ni dalam draft aku, sebabnya, aku malas,hehe...dah taip separuh tiba-tiba idea habis,boleh ka mcm tu,hehe...

Cerita ni bulan lepasnya aku pegi kenduri kahwin kawan lama masa kolej dan sepupu aku kat area selangor. Kenduri first kat puchong...masa sampai pengantin belum sampai lagi...habis makan dah nak gerak balik baru pengantin sampai, tapi aku tak tgg la diaorang nak berarak...tak boleh lama-lama sebab nak berkejar pegi kenduri rumah sepupu aku lak kan...masa kat puchong ni jenuh juga la mencari rumah, berapa kali juga la pusing sesat jalan,hehe...

first kenduri,kahwin aku masa belajar dulu...
Tema rumah pertama adalah hijau, cantik aku suka, tahun ni baju raya nak tema hijau atau merah ya??? puasa pun belum dah fikir nak raya kan,hehe...

tunggu pengantin tak sampai-sampai...
Lepak jap lepas makan ingat nak tunggu pengantin,tapi lama sangat kan, so kitaorang gerak la g rumah sepupu aku lak...mencabar betul nak g kenduri kali ni sbb dua-dua rumah tak tau jalan, mai redah je...berpusing-pusing banyak kali baru jumpa...selamat jumpa kan kalau tak mau balik perut lapar,hehe...

Ini lah pengantinnya...
Yang mana satu agaknya sepupu aku???sepupu aku yang perempuan...diaorang duduk kat jenjarom..pertama kali sampai sini....tu yang tak tau jalan kan...

Kenduri ke dua rumah sepupu aku
Gambar sebelum balik, nak juga berposing dengan banner tu,hehe...Apa-apa pun buat kedua-dua pengantin selamat pegantin baru, walaupun dah sebulan,kira baru la lagi kan....semoga bahagia dan berkekalan hingga ke syurga...teringat masa kitaorang kahwin dulu, mcm nak patah balik je ke majlis kahwin kitaorang, best,hehe...

No comments:

Related Posts with Thumbnails