Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, August 31, 2009

MERDEKA

Hari ni bday adik poyo aku,dia mmg bangga dgn tarikh lahir dia,selalu je bermegah2 dgn tarikh lahir,apa blh bt dah untung dia lahir 31 aug kan,apa pun happy bday sis.thanks be my good sister.sure kat kl clbrt meriah la tu bday dia.sorry la x ada hadiah kakak mu ni dah kopak bln ni.nak hadiah minta kat ahm k,entah la ahm ingat ke x bday dia.aku mcm biasa la x ada apa prncangan,kat umah je,tp td tgh2 lepak ibu ajk g hantar sepupu aku blk asrama,aku pun tb2 tingat kinginan ati aku smlm yg terpendam.nk crt kat ahm pun bt bodoh je,kecewa btl,huhu... x pa la farah,bt je apa kau nk bt,sama ada org hargai atau tdk belakang crt,yg pntg ati puas dapat tunaikan kinginan kau tu kan.so sblm aku bertukar fikiran baik aku g beli cpt barang2 tu,dah alang2 kuar,aku g cr la brg2 tu lps antar sepupu2 aku,aku pun merayap2 la mencari brg tu,dr satu kedai kesatu kedai,x jg jumpa yg btl2 puas ati.masa dlm mencari2 benda tu sempat juga la aku belikan ahm sejadah, dah tu aku belikan untuk diri ku jubah,wah pakai jubah tu cik farah,biar benor,benor la,apa x lak kan,cantik ooo aku pakai jubah br aku tu,puji diri sendiri lak nampaknya,nk bt mcm mana dah x ada org nk pujikan,huhu....dah lps meyeleweng dr tujuan asal,aku g la kedai A to Z kat seberang jaya,kedai tu mmg ada jual brg2 yg aku nk tu,tapi ttp lak, kecewa btl masa tu,tapi tb2 aku ternampak kedai lain kat situ,so dgn penuh harapan aku trs jln g sana,cr punya cr dlm kedai tu,ibu tunjuk kan kat aku brg tu,aku dgn tersenyum,smb dlm ati kata ya yg mcm ni la yg aku cr selama ni,mula2 tgk harga mcm mahal tp kira2 blh la,dapat duit bonus syarikat ni cover la blk kan,walaupun x byk mana bonus tu.tapi selamat ada ibu,sbb ibu ni pandai tawar menawar so aku dapat la kurangkan lg harganya,byk juga dia bg kurang.aku balik umah ari ni dgn ati yg gembira,semuanya brg tu aku beli RM208.Puas sgt ari ni,walaupun dalam ati ni ada terselit kesedihan dan rasa kecewa yg amat sgt,tp its ok farah,that a small things,emmmm....

No comments:

Related Posts with Thumbnails