Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, August 6, 2009

AHM DAH NK BALIK-2 Aug 2009

huhu...ahm dah nk blk...sedihnya,ahm pg2 lagi dah ada kat umah aku,ayah g amb,lps sarapan ahm betulkan laptop adik aku,dalam kul 10 aku,ahm dan adik aku,kuar g lepak kat kedai tempat keja adik aku,teman dia bt keja,dia nk siapkan keja,sbb dia dah nk berhenti .kul 1 br hbs keja dia,ktorg pun trs blk umah,blk mkn2,lepak jap,lps zohor,ktorg kuar g umah kakak ayah aku (makngah),lepak sana jap kul 3 ktorg gerak,mula2 ingat nk hantar ahm blk,tapi sedih je,cpt sgt dia dah nk blk kan,so aku ajak ahm Gurney dulu g beli satu lg barang dia yg x sempat beli,bukan aku x blh belikan nanti2 je,tapi x best la kalau beli ahm x ada.ktorg dapat baucer RM40 sbb beli barang ahm tu,baucer tu kami bg ibu,ibu blh beli apa sj selain barang makeup.ktorg pusing2 jap kat dalam gurney tu,sempat la aku beli kan ahm dah ayah aku bj,ahm dapat dua helai lagi tshirt,aku srh je dia try tapi x cakap pun nk beli kat dia,aku tgk ok je dia pakai,so beli je la.lps siap shopping kat gurney,ktorg pun grak nk g hantar ahm kat stesen bas,huhu....sedihnya.smp sana trs g beli tiket,ahm beli tiket kul 7 mlm.masa ahm turun keta br aku bg dia bj yg aku beli tu,dia ingat aku beli kan untuk adik aku,x la abg syg belikan untuk abg la.sorry ya klau x suka.tepat kul 7 ahm pun naik la bas,aku ingat nk tgg smp bas ahm gerak tapi,ibu & adik aku dah bising2 nk blk,sbb dah nk maghrib,so blk la,sorry ya abg x dapat nk tgg abg smp bas abg gerak,nanti kita jumpa lg ya.happy sgt sepanjang lbh kurang 3 ari ahm kat penang,byk kenangan ktorg bersama.

No comments:

Related Posts with Thumbnails