Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, August 1, 2009

AHM DTG LAGI

barang dalam nie rahsia dulu ya,nanti ahm marah,hehe...

Best sgt,ahm dtg lg sini mgg nie,smlm lbh kul kul 6 ahm smp penang,aku g jemput dia kat stesen bas,amb ahm trs bw g mkn laksa kat pokok janggus,dah lama janji dgn dia nk bw g mkn laksa,ktorg satu fmly g mkn laksa.hbs mkn ktorg blk umah solat maghrib dah tu kuar g gurney plaza,g shopping barang ahm,best sgt,en mus & wife dia pun join ktorg,kat kedai tu riuh rendah suara ktorg je nak tau x,haha.....jap ya nanti aku smbng blk crt ada keja sikit.ok aku sambung balik crt aku,lps hbs membeli belah kat kedai Bonia,aku ingat nk masuk dlm pakson,ada benda lg nk beli,tgk2 dah ttp pun,x sedar rupanya lama kami kat dalam kedai tu,selamat la kami beli,kalau x beli sure promote kat kedai tu halau kami keluar,hehe...pakson dah ttp kami pun terpaksa la blk,x pa la kami g mkn je la.lps dah byr duit parking,kami pun nk gerak blk,nk tahu x apa jd,escalator dorg dah off kan,mau x mau kami kena la panjat escalator tu,padahal blh naik lift,tp dsbb kan ibu aku tu takut naik lift,so kami semua kena panjat la smp tingkat 7,penat tu,dah lama x senaman.kami pun gerak g mkn lps tu,kami mkn ramai kat marathon corner,best sgt mlm tu.yang paling penting aku harap ahm happy mlm tu dan puas ati dgn barang2 dia semua.

No comments:

Related Posts with Thumbnails