Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, August 20, 2009

170809 - SHOPPING LAGI



THANKS AHM

Ari nie jalan2 lagi dengan ahm,tempat pertama ktorg pg adalah g mkn la kan,perut dah lapar,ktorg tgg ahm dia lambat smp , dah tu ondway nak g damansara jem la pulak,masing2 dah lapar so berhenti mkn la dulu kan kat kampung baru. lps makan trs g pejabat imegersen kat damansara,ktorg g bt posport,nak g mana tu rahsia dulu ahm kata.katanya tahun depan banyak tempat nk pg,so bt pasport siap2 dulu,nanti kalau nak terbang senang,blh trs pg kan.habis selesai urusan bt pasport ktorg g the curve dulu, sbb lagi 2 jam br siap pasport ktorg,cepat kan proses bt pasport skrg ni.ktorg nk tukar kasut adik aku yg smlm beli,katanya ketat sgt lak kasutnya,so dia nk tukar size.dah tukar kasut dia kitaorg g midvalley lak,dah lama x g sana,rindu sgt.x lama kat sana,tapi sempat la solat zohor,sbb ktorg nk kena berkejar ke damansara balik,nak g amb pasport,officenya ttp kul 4.30 ptg.
Kat midvalley cari barang2 aku lagi,yang x jumpa2 kan,biasa la aku ni cerewet sikit bab2 nak beli barang,tapi kadang2 ada juga masa shopping aku sempoi je,tapi kadang2 je la kan,sampai2 je kat midvalley aku dah jumpa satu butik yang aku mmg suka barangnya,tapi satu mslhnya harganya terlalu mahal,lbh dr budget ahm,nk merengit2 nk juga,kesian lak ahm,dah byk duit dia kuar kan,emmmm... x pa ktorg pusing2 lagi tgk kot2 ada jumpa yg lg menarik kan,jln punya jln,x jumpa juga,so ati aku pun dah mula x syok,sbb ari ni je last aku shopping kat kl,esok dah nk blk penang,dah x sempat nk kemana2.muka aku pun dah mcm apa tah,muka x puas ati kan,last sx ms ktorg dah nk blk,ahm ajak aku msk blk kedai td yg first2 ktorg msk,ahm ajak tgk2 lg brg2 dlm tu,so mak aku cadangkan satu beg ni,aku tgk punya tgk,cantik juga beg ni ahm pun kata cantik,harganya pun kurang skt dr yg aku suka sbm ni,so aku pun setuju dgn beg tu,ahm lak srh aku try kasut sbb nk bg match dgn beg yg dia beli td,aku kata biar btl ahm ni smlm dia dah beli kan kasut kat aku,harga kasut yg ahm belikan aku smlm pun blh tahan,dia belikan kasut clarks RM275.ahm nk juga belikan aku kst tu,so aku dgn ati yg berbunga dan tersenyum smp ketelinga bersetuju dgn kasut yg ahm pilihkan kan aku,ahm kata satu blh pakai g keja satu leh pakai untuk jln2.tapi bila dikira2 balik campur dua2 barang td sama je harga dgn beg yg aku first2 suka tu,tp first2 td pun ahm mmg nk belikan sx dgn kasut nk bg matcing,tapi kalau campur dua2 mmg lagi terlbh budget ahm,ptt mula2 ahm diam je,huhuhu....tapi x pa la aku puas ati dgn kasut dan beg yg ahm belikan utuk aku,thanks abg.selesai bayar semuanya,ktorg dapat satu keychain dah member card dr Carlo Rino, sbb beli kat butik dia dgn harga melebihi RM500.so dgn muka yg ceria dan tersenyum sorg2 aku berjalan balik dgn senang hati.selesai urusan kat midvalley ktorg bergegas lak ke damansara nk g amb pasport,smp sana trs amb pasport.
Dh selesai semua urusan br kami teringat yg kami semua x makan lg dh kul 5 pun.so ahm bw kami g mkn kat TTDI,kalau x salah aku Restoran pantai nama kedainya,sedap mkn kt situ,nanti abg lg syg g sana ya.siap mkn ktorg trs kn lg perjalanan ktorg ke bangi,dh tu g nilai lak,g hantar brg2 kt sepupu aku kat USIM,dh lanjut kat situ ktorg singgah jap kt nilai 3.hbs shopping kt sana ktorg blk umah rehat, msg2 dh penat,ahm lak kul 12 nk msk keja.blk umah apa lg melaram dgn brg2 baru,smb tangkap2 gambar,ahm la yg jd jurugambarnya. so itu la perjalanan ktorg sepanjang satu ari,mmg happy sgt.

No comments:

Related Posts with Thumbnails