Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, August 26, 2009

MC

Ari ni dah msk dua ari aku mc,best juga kan duk umah,slmt hujan je skrg nie puasa pun x ada la rasa sgt.knp ek aku mc,deman dah ok,cm batuk je x ok2,skrg ni kalau btk x tentu pasal org dah pandang,walaupun kita dah dsahkan x ada H1N1 pun tp tu la semua msg dah takut dgn wabak tu,semua nk berhati2.smlm aku btl2 x leh tido ingat dah ok batuknya,rupa2 mcm lg melampau2 je,aku siap blh muntah.mula2 ahm kata nk temankan aku,tgk2 dia yg tido dulu,tp x pa la kan dia penat tu siang dah keja,pg ni pun keja,so mana larat nk layan aku kan,hehe....last aku x pasti kul bapa yg aku tetido,agak2nya dlm kul 3 lbh kot,pg ni ayah aku kjtkan bgn sahur ,mata aku dah mcm x blh nk buka,tapi tb2 aku tingat ahm,kalau aku tetido blk,kang kesian ahm,x sahur lak dia,so dgn mata msh tertutup aku kjtkan syg aku sorg ni,bila dia dah bgn aku ingat nk smbng tido,tp ayah aku dh bsng srh bgn cpt,aku pun bgn la dgn mata yg berat,huhu.....(selamat bersahur syg)

No comments:

Related Posts with Thumbnails