Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, January 5, 2012

Thanks Sayang - Surprise yang tak disangka

Salam,

Selamat tahun baru semua. Mood hari ni adalah sangat happy dan tersenyum smpai ke telinga,sbb salah satu impian tahun baru 2012 dah tercapai,hehe....

Petang tadi tiba-tiba En Myvitrd masuk bilik dan serahkan bungkusan dibawah. Aku perasan ada orang kol dia, dah tu dia keluar rumah tak lama dia masuk balik dan bagi bungkusan tu kat aku,katanya ada orang bagi. Aku dengan muka peliknya, sapa lak bagi ni,aku tak ada order apa-apa barang pun. Aku baru teringat nak order barang, tapi tak kan baru teringat nak order barang dah sampai kan,hehe...
Ini dia bungkusannya

Hujung tahun lepas En myvitrd ada tanya apa aku nak untuk hadiah ulang tahun perkahwinan kami dan hadiah birthday aku, so aku ada la senaraikan beberapa barang. Kalau aku tak senarai pun rasanya dia dah tahu kot apa yang aku suka. Satu hari aku ada jumpa satu benda ni,so aku bagi tau dia,aku suka benda tu, dia kata ok abg belikan. Tak sampai sejam, En Myvitrd kol dan bagi tau aku benda tu dah sold out, aku tak percaya mula-mula tu. En myvitrd cakap cuba buka tengok web tu,dah cuba try order, aku pun try la order,mmg betul dah sold out, huhu..kecewa gila rasanya. Tapi bila En Myvitrd cakap nanti kita cari yang lain sejuk la sikit hati.

Agaknya apakah di dalam kotak itu

Sebab pelik apa barang dalam tu dan sapa yang bagi kat aku,aku pun buka la bungkusan tu dengan rakusnya,haha...Kat luar bungkusan lak tak ada nama pengirim,just ada alamat je..mmg pelik la kan.Bila buka bungkusan dan ternampak kotak di atas aku terus terdetik ni mesti kerja En Myvitrd. Bila buka kotak dan ternampak barang di bawah mmg tak salah lagi, ini adalah surprise dari En Myvitrd. Sangat terharu k, rupanya dia dah order pun barang yang aku nak, dan kebetulan masa dia order, dia adalah orang yang terakhir sebelum barang sold out, apa lagi berlari aku cari En Myvitrd yang menyorok kat dapur, terlupa lak masih berpantang, kang mak aku nampak aku lari mau kena marah,hehe...Kata En Myvitrd surprise dia tak jadi kali ni sbb di ingat barang yang dia order ni akan sampai bila dia dah balik KL,tapi sebaliknya berlaku.

Jam Tanga dari Royal Crown.

Tu dia jam tangan yang dah lama teringin nak beli, bukan tak ada jam tangan sebelum ni, dah ada tapi aku tak pakai,sbb berat sangat, ikut kan mmg aku suka gila jam tangan yang sebelum ni. Sebab tu sampai sekarang still simpan baik-baik. Apa pun thanks sayang sebab penuhi salah satu impian 2012 dengan menghadiahkan sayang jam tangan ni. Semoga abang dimurahkan rezeki dan boleh penuhi impian sayang yang lain lagi,hehe....

4 comments:

Myvitrd said...

He2.. Sama2 sygku.. Memang tak menjadi suprise ni.. Tp apa pon abg happy tengok syg happy.. He2.

Jgn nangis sbb terharu tau.. He2

Hope lepas ni pakai ye syg.. He2

Geng Borak said...

hehehe.. lawak pun ader.. bijak pun ader si amid nih.. hahahahaa.. best best!! jangan "tanggan"

Unknown said...

wah bestnya dapat jam baru..untung memang beruntung

malarang_kak said...

kid: silap eja la,hehe..

kak ina kl :hehe..dah lama nak jam baru,akhirnya dapat juga..

Related Posts with Thumbnails