Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, November 27, 2011

Olay Total Effects

Salam semua,

Selamat pagi semua..Hari ni saja nak cerita sikit tentang Olay yang baru ku beli, sebenarnya entry ni dah terperap beberapa mgg, tapi tak habis-habis aku taip..Punya la malas aku nak update skrg ni..

Aku ni jenis suka kan barangan kecantikan..Sebelum ni dah macam-macam produk aku guna...tapi olay still dalam senarai aku..aku pun tak tau kenapa aku suka olay ni. Kalau nak kata sebab sesuai dgn muka aku,aku rasa ada juga produk lain yang sesuai dgn aku.Tapi balik-balik olay juga yang aku cari,hehe....Berhantu betul olay ni...

2 botol olay yang telah habis...

Bila olay aku ni dah habis je,terus aku buat suara manja kat En Myvitrd, hehe...cakap nak beli yang baru. Macam biasa En Myvitrd akan menjawap,ok esok kita cari...Sebenarnya still ada lagi sikt, tapi nak standby awal-awalkan...

Nilah dia kotak olay yang baru di beli 

So seperti yang dijanjikan esoknya kitaorg pg la cari Olay aku tu, tapi yang aku pelik harga kat Guardian agak mahal. Kalau ikut En Myvitrd dia suruh amb je,tapi aku dah biasa beli so tau la harga dia kan, lagi pun hujung tahun ni sure la ada offer. Aku pun cari kat tempat lain la, mmg betul harga dia sgt berbeza selamat tak beli mula-mula  tadi. Biasa la kan orang perempuan kalau membeli sure survey harga dulu kan...Bukan apa nak berjimat. Kalau boleh dapat harga murah buat apa nak beli dengan harga mahal kan..Tapi orang laki jenis tak kisah sangat..

Olay kita yang baru

3 comments:

Myvitrd said...

Nak kasi muka isteri kita cantik & berseri2 kenalah belikan mackup... tapi tayang untuk suami je tau.. heheehe

malarang_kak said...

baik suamiku syg...

Anonymous said...

Ala sweetnye :)

Related Posts with Thumbnails