Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, September 21, 2009

RAYA PERTAMA

ni je gambar yg sempat aku snap,gambar aku x ada pun,huhu...

Fuhhhh......penat gila,raya pertama pada kebiasaannya mmg penat sgt,sbb sedara mara aku akan berkumpul kat umah,nenek aku duduk sx dgn aku,so mmg semua la berkumpul sx,mcm tu juga la tahun ni,hbs semua berkumpul,umah aku dah jd mcm kenduri kahwn meriahnya. aku dah siap charge bateri kamera, semangat punya la nak snap gambar kan,last2 blh terlupa.selamat ada sorg sepupu aku snap gambar.tapi smp ari ni aku srh dia email kat aku x smp2 pun,huhu......trafic jam la kot agaknya tu....agak megecewakan sx raya thn ni sbb mak aku x bt laksa mc thn2 sblm ni.mak aku bt bihun sup tahun ni,sup ekor.dari pg smp kul 11 mlm tetamu penuh kat umah aku,aku kiranya sempat lari solat je,slbhnya melayan tetamu.nk borak dgn ahm pun x sempat,ahm pun agak bz juga,kata nya lps solat raya dorg pg apa tah namanya,kiranya pergi ziarah menziarah jiran2 dah smp marhaban.

No comments:

Related Posts with Thumbnails