Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, September 16, 2009

MALAM YANG BOSAN

knp ya makin mls nak update blog,sbb aku x ada crt yg menarik nk cr kot.yg ada cm keserabutan hidup je,org lain nak raya happy2 je, aku ni entah la,nk kata happy pun x nak kata x happy pun x,aku x tau apa yg aku rasa,yg aku tau skrg ni otak aku btl2 dah x fokus,sbbnya mcm2 benda yg aku fikirkan. arrrrh..tensionnya...aku ingat mcm nk g ct mana2,tapi aku mana ada ct lg,duit pun dah x ada,kalau setakat ct duduk lepak kat umah je mmg x jd apa2 pun,bertambah serabut ada la.k la lupakan mslh jap,aku nk crt sikit malam ni ahm g berbuka kat hotel ngan member2 office dia,hotel apa tah aku pun x tau.mst bestkan ahm,ahm jns yang kuat mkn dr permehatian aku,so mmg x rugi g mkn kat hitel,kalau bw org yg jns mkn sikit mcm aku mmg la teramat rugi gila,byr mahal2 tapi mkn sikit je.mcm isnin br ni aku pun berbuka kat hotel dengan geng2 office, ktorg berbuka kat hotel equtorial.tapi sponser by serena company,tq.katanya satu kepala RM60++ so baik la pulun mkn hbs2,kalau mkn skt mmg la rugi,ktorg mula mkn sikit,dah tu ktorg g solat,hbs solat ktorg smbng blk mkn..hehe....aku rasa kan sepanjang byk2 hotel yg dah prnah aku mkn,aku suka deseart dia je,mknan lain aku rasa mmg x sedap,kalau sedap pun x ada rasa dia mcm makan kat gerai2 biasa.entah la itu lidah aku kan,org lain x tau la kan. mgantuknya....................

No comments:

Related Posts with Thumbnails