Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, September 19, 2009

MALAM RAYA

SELAMAT HARI RAYA pada semua bloger2,seluruh ahli keluarga ku & yang tistimewa bt tunangku yang skrg ni berada di kampung halamannya.btl ke raya esok ni????rasa la skt2 nk raya esok,sbb umah aku btl2 belakang masjid,dgr la dorg tgh takbir raya skrg ni,so rasa la juga suasana raya kan.raya aktiviti mcm biasa solat raya,dah tu blk umah tgg sanak sedara dtg,ptg sikit kuar g umah sedara2 aku,dah tu mlm blk lpak kat umah,raya k2 dan strsnya lpak umah je,ada ms kuar g raya umah sedara atau kawan2 parent aku.tp2 thn rutin yg sama,x ada beza pun,cm thn ni ada beza skt sbb raya k3 ktorg nk g perak,ikut rombongan sepupu aku,dia nikah raya k3,dah tu raya k4 aku dah keja,blk keja kena awal,sbb mlm nk g kenduri khwn sepupu aku lak,selamat la dia bt mlm,kalau x,x dapat la aku nk g kan,sbb keja,huhu......x pa kalu ada crt yg menarik sepanjang raya ni,aku crt k.skrg ni x ada yg menarik,nk tgk tv x blh.kalau x byk juga rancangan yg best2 ni.x pa mata pun dah ngantuk ni.ahm kat luar ni tgh shopping apa tah x hbs lg dia.k la tido dulu ya,nanti ada ms dan cerita aku topup lg k,daaaaaaaaa..

No comments:

Related Posts with Thumbnails