Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, September 12, 2009

APA AKU RASA

ish....dah byk ari juga x update blog aku ni,bosan tul la skrg ni,g keja x best,duk umah pun kadang2 x best,jln2 pun x best sbb x ada duitnya,huhu...apa yg bestnya entah la.nk update blog pun x ada crt best.emmmm...k la aku crt psl apa aku rs skrg ni,aku btl2 dah x ada ati nk keja kat tempat skrg ni,penuh dgn tekanan dan kekusutan,aku skrg ni sibuk mcr2 keja lain,aku harap sgt aku dapat,sbb aku x ni btl2 nk tukar keja.hidup ni kadang2 penuh dgn kejutaan dan dugaan kan.ada msnya kjtan dan dugaan tu x tertanggung oleh aku,mcm apa ku alami skrg ni.kadang2 aku terfikir knp manusia ni penuh dgn perasaan dengki,penuh iri ati,x pa aku redha ats semua yg berlaku,tuhan lbh mgetahui stp apa yg berlaku.aku berdoa semoga tuhan memberikn yg terbaik dlm hidup aku dan org2 yang aku sayangi.

No comments:

Related Posts with Thumbnails