Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Tuesday, May 31, 2011

I like Nippon Paint because…

Salam semua,

Tertarik dengan contest yang dianjurkan oleh pihak nuffnang dengan kerjasama Nippon Paint rasanya rugi pulak kalau tak mencuba nasib ni.


Memandangkan kunci rumah baru telah kami terima.. so dengan rendah dirinya mencuba nasib untuk membolehkan rumah kami di makeover oleh pihak Nippon Paint.

Seperti tajuk entri diatas kenapa saya suka dengan cat Nippon Paint ni? 

"Saya Suka Nippon Point Kerana Dengan Pengalaman Menggunakan Nippon Point di Dalam Bilik Tidur Kami Sebelum Ini Membuatkan Kehidupan Dan Tidur Kami Sekeluarga Sentiasa Tenang Sepanjang Malam"

Jom aku cerita sikit pengalaman menggunakan cat Nippon Paint ni..

Pada awal tahun 2010 seawal perkahwinan kami, kami suami isteri telah berpindah ke rumah sewa baru untuk memulakan hipup baru.. tetapi sebelum masuk ke rumah baru si suami telah menghiasi bilik tidur kami dengan menggunakan Cat Nippon Paint seperti dibawah ni..


Dari model Matex Gold keluaran Nippon Paint menjadi pilihan si suami.. sebenarnya si suami buat kerja-kerja ni sorang-sorang je kebetulan masa tu aku belum berpindah lagi dan masih duduk dirumah ibu.

kredit foto Myvitrd

Proses mengecat rumah sewa.. mungkin masih baru dalam bidang cat mengecat ni.. korangh tengok jelah cara dia mengecat tu.. hehehe.

kredit foto Myvitrd

Alhamdulilah akhirnya proses mengecat telah selesai.. dengan 2 tone warna pilihan.. so ruangan ini adalah ruangan bilik tidor kami yang belum lagi dimasukkan perabut bulik tidor.

Jom kita view ruangan bilik & ruang tamu rumah baru kami... Maaflah ye .. rumah masih bersepah dan masih kosong lagi.. mungkin lepas kena cat tajaan dari Nippon Paint baru ceria rumah ni.. :-)



Jadi sekarang dengan adanya contest dari Nippon Paint dah Nuffnang kami mengaharapkan pihak Nippon Paint yang akan menaja cat bilik tidor untuk rumah baru kami ni..

Nota Pesanan : Kepada yang berminat untuk menyertai contest ini bolehlah melayari blog Nuffnang di sini http://www.nuffnang.com.my/blog/2011/05/19/nippon-paint/

No comments:

Related Posts with Thumbnails