Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, May 12, 2010

AHM & LAYANG-LAYANG

layang-layang berterbangan...
bapak mentua dan adik2 ipar aku..

Ari ahad lepas adik ahm dan suami dia gerak balik Johor,ktorg pun gerak balik umah.Kitaorg bukan balik berdua,tapi berlima,sbb ari isnin ktorg ditugaskan untuk hantar adik ahm untuk daftar masuk matrikulasi.so yang follow ktorg balik,bapak mentua aku dan dua org adik kembar ahm...mst kauorg tertanya2 kan berapa banyak la adik ahm kan.Ahm ada 11 adik beradik,ahm adalah yang sulong,so aku ni kakak ipar yang paling berkuasa sx la kan,hahaha...tapi aku kakak ipar yang baik tau x,x caya tanya ahm..ahm baik jawap btl,kalau x balik nanti kena cubit,hehe...ptgnya ktorg bawa dorg mkn kat luar dah tu pusing-pusing KL.
adik ahm tringin sgt nak tgk KLCC dari dekat so ktorg bawa la pusing-pusing.hbs pusing-pusing KL,kitaorg singgah kat kepong tgk org main layang-layang.asalnya nak tgk2 je,tapi aku tgk ahm asyik tgk je org jual layang-layang tu mcm suka je,so aku srh la dia beli sbb dah lama dah dia tringin nak belikan.ktorg hujung mgg rajin juga lepak kat situ kalau x ada apa2 aktiviti.akhirnya dapat juga ahm beli layang2.aku ngan adik2 ipar aku just lepak2 je kat situ smb tgk ahm main layang2.tegelak2 ktorg tegok ahm main.bila ahm dah x nak main layang2 baru kitaorg gerak balik umah.kalau ada masa lapang boleh ktorg g main lg layang-layang sama2 nanti.kat bawah ada gambar ahm tgh main layang2,jom layan....
mana layang-layangnya syg???hehe

tengah naik kan layang-layang...

2 comments:

mynuffnang said...

hehehe..malulah syg...layang2 naik rendah je.. takpe next time abg akan naikkan tinggi2.. ooo..tadi syg tanya syg baik ke tak dengan adik2 abg.. Isteri abg ni baik sgt dengan adik2 aku yang 10 orang tu.. ni kak long yang terbaik untuk adik2 aku.. syg sgt cyg.. Love u cyg..

dayah aziz said...

hai...main layang2 katne tu??

Related Posts with Thumbnails