Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Tuesday, April 20, 2010

HP BT MUSLIMIN DAN MUSLIMAT

Entry aku ari ni adalah mengenai telefon bimbit My Iman,bagi yang dah kenal HP ni anda dah dapatkan satu ke?kalau belum,boleh dapat kan satu dari pengedar di bawah.Bagi yang belum kenal mari kita berkenalan dgn HP ni,bagi saya amat la menarik,Saya dah jadikan hadiah bday untuk suami tercinta saya baru-baru ni. Harga HP ni pun amat berpatutan,HP mahal blh belikan,tentu HP ni anda semua mampu beli,cuma RM390 dgn berbagai-bagai fungsi.Mari sama-sama support Produk Malaysia.lupa nak bagi tau.Gambar kat bawah tu saya ambil dari Q-First Boutiqe dgn kebenaran k.

Jom Miliki Telefon Bimbit My Iman yang amat istimewa

JADIKAN AL-QURAN DISIS ANDA

Turut digunakan oleh Ustz Ridhuan Tee Abdullah
selaku Duta Produk My Iman
Beramal walau dimana berada Terdapat dalam 4 pilihan warna
Hijau + Putih
Pink + Putih
Hitam
Kelabu + Putih

Telefon Bimbit My Iman juga turut di datangi dengan:
1) Manual penggunaan telefon Bimbit My Iman
2) 1 biji bateri
3) 1 unit charger
4) 1 unit peyambung USB
5) Sebuah Kompas
6) 1 unit earphone
7) 1 Kad Jaminan (1 Tahun)


SURAT KELULUSAN PERAKUAN BETUL TEKS AL-QURAN
DI DALAM TELEFON BIMBIT MY IMAN






Telefon bimbit My Iman telah berdaftar dengan pihak SIRIM QAS INTERNATIONAL sebagai bukti kepada para pelanggan berkenaan komitmen syarikat memberi produk yang terbaik.

KELULUSAN DARIPADA SIRIM QAS INTERNATIONAL



UNTUK TEMPAHAN SILA HUBUNGI

019-3724147 (Cik Nisa) / 013-5907179 (En. Zhafran)

No comments:

Related Posts with Thumbnails