Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, July 16, 2009

PERJALANAN YANG MASIH PANJANG

Jauh lagi perjalanan hidup kita nie kan,kalau difikirkan,tapi kita x tau bila tuhan akan menjemput kita pergi kan.banyak ke amalan kita kat dunia nie,bagi aku,x cukup lg amalan aku,banyak lagi aku kena ubah diri aku untuk jadi insan yg baik.rasa ssh sgt nak harungi hidup nie,kadang rasa mcm dah x mampu nk pikul apa yg ada kat bahu nie,nk je amb jln mudah,tapi bila fikir kita nie org islam,ada agama knp perlu amb tindakan bodoh,sedangkan kita ada tuhan,mengadu la nasib padanya,dia sj yg blh bantu kita kat dunia nie.walaupun kita sering lupakan nya.
Ya allah mudahkan la perjalanan hidup ku ini,aku hambamu yang lemah,yang penuh dgn dosa,yg selalu lupa padamu,berikan la cahaya keimanan kepada ku.dapatkah aku harungi perjalanan yg masih panjang ini,dalam keredhan mu ya allah.ampun kan segala dosa2 ku.murahkan lah rezeki kami sekeluarga,erat kan la hubungan kekeluargaan kami dan panjang kan la jodoh aku dengan tunangku hingga ke syurga.

No comments:

Related Posts with Thumbnails