Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, September 30, 2012

Thanks Sayang

Salam,

Ucapan ni dah lama aku nak entrykan,tapi biasa la kan,alasan tetap sama,kemalasan melanda,hehe...Tapi aku dah ucap terima kasih lama dah,cuma belum sempat nak tuliskan entry penghargaan buat En Suami. Amboi siap Entry penghargaan gitu,bukn apa nak kena bodek lebih sikit,sebab harapannya dapat lagi tahun depan,hehe...

Terima kasih banyak-banyak buat suami tercinta sebab tunai kan impian isterimu ini. Raya baru ni En Suami hadiah kan aku sebuah beg jenama coach, yang dah lama aku idam-idamkan. Sebenarnya banyak yang aku suka,so ini salah satu darinya.Kalau ikut hati nak je beli semua, mau botak kepala suami.Rayaku tahun ini lebih bermakna,hehe....

Jenama  beg yang dah lama teringin nak beli
Melaram dengan beg Hadiah En Suami
Pesan En Suami dah dapat beli beg ni,lepas ni jangan duk termenung depan laptop tengok beg coach kat internet ya,hehe...masa baru-baru dapat memang dah tak tengok la,tapi sekarang dah mula tengok balik,haha..jangan marah ya En Suami,i tengok je, tak minta pun,tapi kalau u nak beli i terima je, :).

Nampaknya nak kena kumpul duit ni,untuk beli satu lagi tahun depan, sebab dah ada yang terbekenan lagi ni,hehe...kalau ibu aku tahu ni,mau dia bising membazir,tak ada la ibu anak mu nak simpan duit nak masukkan dalam tabung haji. Daftar haji dah,so sekarang masa untuk cukupkan duit. Apa pun thanks buat En Suami...Doakan la isteri mu tak mengidam lagi beg coach,tapi beg jenama lain boleh kan,hehe...

3 comments:

Myvitrd said...

5 tahun lg baru dpt lg.. He3

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

sweetnye,,hehehe

m a r i s s a said...

untungnye dapat suami penyayang yang pandai pilih handbag lagi... huhu

jom follow; www.diyanamarissa.com

Related Posts with Thumbnails